Saturday, January 16, 2010

Lunch-up

what the fuck!!

i had lunch for RM7.30. and it was all sayur tauge masak lemak and ikan goreng cili. plus iced tea.

ni ler rupanya lunch aku yg berharga RM7.30.

bile aku tanye brape harga ikan tu...its RM4.00. ikan tenggiri katanye. masyallah...kalau kat KL aku percaya la dia nak charge aku byk tu.

really its getting ridiculous here in Pekan. last week i was charged RM1.80 for a glass of iced Nescafe. aku tau la harga gula naik 20sen, tp takde la dia taruk sekilo gula dlm drinks tu. cibai tul!! aku rasa mmg org Pekan ni ingat org yg pakai kereta plate KL ni kaya raya. hello, aku ni cikgu je. gaji ada la seciput. tak padan langsung nak ajar anak ko yg tak pandai2 tu.

1 comment:

  1. Kahaha...biaso la tu...itu la namenye rezeki... mugkin duit gaji kite tu ade bhgian utk die..hehe... ala takpela.. next month kan dah nak gaji..hehe

    ReplyDelete